1. Drepturi de autor

Toate materialele disponibile pe www.seminarconsulting.ro sunt sub drepturi de autor. Utilizarea lor impune ca utilizatorul să respecte materialele originale sau copiile acestuia precum și alte proprietăți intelectuale ale autorului.

Materialele care sunt eligibile pe www.seminarconsulting.ro necesită o permisiune prealabilă în scris pentru a putea fi copiate în totalitate sau în parte, transmise, modificate sau distribuite public prin orice altă metodă.

2. Cercul de utilizatori îndreptățiți

Orice fel de înregistrare a utilizatorului impune că adresa de e-mail dat de acesta este unei firme, având în vedere că informațiile paginii noastre de web sunt destinate întreprinderilor.
Persoanele fizice sunt interzise să se înregistreze pe pagina noastră.

 

Regulament de protecție a datelor personale

Conform Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (şi de abrogare a Directivei 95/46/CE) a Parlamentului European și a Consiliului (Regulamentul general privind protecţia datelor) si Legea CXII din 2011 privind autodeterminarea informaţională şi libertatea de informare:

Societățiile enumerate în continuare- în urma activitățiilor desfășurate parțial comune,  cu aceași sediu și cu drept  de proprietate parțial comun – in data de 01 ianuarie 2019 au încheiat un acord privind comuna manipulare a datelor personale, în conformitate cu Regulamentul nr.679 din 27 aprilie 2016 a  Parlamentului European și a Consiliului.

Gestionarii comuni de date:

1.

Numele gestionarului: Business for Succes Srl.

Reprezentat: Vincze Robert

Sediu: Luduș, str. Traian nr. 20, Jud. Mureș

Adresa poștală: Luduș, str. Traian nr. 20, Jud. Mureș

Email: info@seminarconsulting.ro

Telefon: +40726/204-012

Pagina Web: seminarconsulting.ro

Gestionarii comuni de date îl denumesc ca Persoană de contact pentru utilizatori:

Numele societății: Business for success Srl.

Reprezentat: Vincze Róbert.

Adresa Sediului:  Luduș, str. Traian nr. 20, Jud. Mureș.

Email: info@seminarconsulting.ro

Telefon: +40726/204-012.

Pagina Web: seminarconsulting.ro

Societatea nu are desemnat responsabil cu protecția datelor.

Societatea gestionează datele personale specificate în domeniul de prelucrare a datelor, în scopul și durata prelucrării datelor.

Profilare: Compania nu folosește gestionarea profilară a datelor.

Pagina Web al societății conține cookie-uri.

În timpul vizitelor pe site-ul Web, trimitem unul sau mai multe cookie-uri – adică un mic fișier care conține un șir de caractere – pe computerul vizitatorului, care poate fi folosit pentru identificarea unică a browserului său. Aceste cookie-uri sunt furnizate de Google și sunt utilizate prin intermediul Google Adwords.

Aceste cookie-uri sunt trimise pe computerul vizitatorului doar atunci când vizitați anumite pagini secundare, astfel încât acestea stochează doar faptul și ora vizitei în acea pagină și nu stochează nicio altă informație. Inclusiv sunt stocate de aceste cookie-uri atunci când Clientul a vizitat anterior site-ul web al agentului de publicitate și, pe această bază, va difuza reclame către Client pe site-urile web ale furnizorilor de servicii terți, inclusiv Google. Clienții pot dezactiva cookie-urile Google pe pagina de dezactivare a anunțurilor Google. (De asemenea, utilizatorii, pot bloca cookie-uri terțe pe pagina de renunțare a lui Network Advertising Initiative.)

Cookie-uri aplicate:

  • Analytics, cookie de urmărire
  • Urmărirea site-ului web
  • Cookie pentru sesiunea de identificare a clientului

Majoritatea browserelor au o funcție „Ajutor” în bara de meniu care oferă informații despre cum să accesezi browserul:

  • cum să dezactivați cookie-urile,
  • cum să accepte cookie-uri noi sau
  • cum să instruiți browserul dvs. să stabilească un nou cookie sau cum să dezactiveze alte cookie-uri

Societatea nu colectează date personale pe pagina web.

I. Baza legală a prelucrării datelor personale

În cazul încheierii unui contract, gestionarea datelor este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale conform legii. Furnizarea de date personale este voluntară, utilizatorul nu este obligat să accepte. Utilizatorul nu are obligația de a da consimțământul pentru gestionarea datelor, dar trebuie sa fie conștient că, fără furnizarea datelor, Compania nu va putea să stabilească sau să desfășoare activități cu acesta.

În alte cazuri, furnizarea de date este voluntară, iar retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor nu afectează legitimitatea prelucrării datelor anterioare.

II. DOMENIUL DE APLICARE, SCOPUL ȘI DURATA GESTIUNII INFORMAȚIILOR

Gestionarea datelor acoperă datele tuturor clienților, comitenților ,administartorilor, agenților, participanților la instruire, mentorați (părți interesate).

Societatea prelucrează datele cu caracter personal numai în scopul de a furniza persoanelor în cauză serviciile și plățile specificate în contractul de prestări servicii.

Compania gestionează următoarele informații:

Tipul de date Scopul și motivul gestionării datelor Durata gestionării datelor
numele și adresa de e-mail a utilizatorilor atunci când utilizează un software proprietar /personal contribuție în mod voluntar pentru utilizarea legitimă a software-ului 90 de zile de la încheierea drepturilor de utilizare a software-ului
date personale ale persoanelor autorizate: numele, adresa, seria și numărul a actului de identitate a persoanei care acționează în numele persoanei implicate în cazul de afaceri să trateze cazul persoanei vizate în mod voluntar 5 ani de la data soluționării cauzei
numele reclamantului, adresa, seria și numărul actului de identitate gestionarea reclamațiilor pe bază legală 5 ani de la data răspunsului
Notificare postare blog

: adresa de mail

la postarea unui comentariu, se poate solicita o notificare atunci când un nou comentariu este postat pe acest post pe blog bifând caseta corespunzătoare, cu acordul voluntar al utilizatorului prelucrarea datelor furnizate va continua până când consimțământul persoanei vizate va fi retras în scris
comentariu adăugat la un blog/o postare pe site-ul societății: nume, adresă de mail permitarea adăugării unui comentariu la o postare/blog, prin intermediul interfeței paginii web a companiei, cu acordul voluntar, care poate fi vizualizat de oricine, pentru abonat prelucrarea datelor furnizate va continua până când consimțământul persoanei vizate va fi retras în scris
datele personale al utilizatoriilor paginilor de socializare al companiei(grup închis):Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram/Linkedin etc. numele înregistrat voluntar pe site-urile de rețele sociale și o imagine de profil publică a utilizatorului Pentru cei care s-au înregistrat, în mod voluntar, pe paginiile de socializare Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram/Linkdin a companiei și au cerut să fie incluse într-un grup închis, se oferă informații suplimentare, menținerea relației de la acceptarea cererii, până la renunțarea sau excluderea dvs. Gestionarea datelor are loc în cadrul unui grup închis pe paginile de socializare, astfel încât durata, modul de gestionare a datelor și opțiunile pentru ștergerea și modificarea datelor sunt guvernate de primul post fix din acel grup
datele personale al utilizatoriilor paginilor de socializare al companiei(grup deschis):Facebook/Google+/Twitter/Pinterest/Youtube/Instagram/Linkedin etc. numele înregistrat voluntar pe site-urile de rețele sociale și o imagine de profil publică a utilizatorului pentru toți cei care s-au înregistrat voluntari pe Facebook / Google + / Twitter / Pinterest / Youtube / Instagram / Linkedin etc. site-urile de rețele sociale și au dat „like” paginii web a companiei, furnizarea de informații, păstrarea legăturii Utilizatorul se poate informa despre sursa datelor, modul gestionare, furnizare și baza legală a acestora pe pagina de socializare specifică. Gestionarea datelor se face pe paginile de socializare, astfel încât durata, modul de gestionare a datelor și opțiunile pentru ștergerea și modificarea datelor sunt guvernate de acestea
numele, adresa de e-mail celor înregistrați la newsletter, data abonării furnizarea de informații în mod volutar, păstrarea legăturii De la abonare până la dezabonare, sau dacă mail-ul expediat este respins de adresa de mail dat, atunci sistemul expeditor va respinge adresa de e-mail dat și nu va mai fi trimis deloc un e-mail până la rezolvarea erorii. În aceste cazuri clientul este contactat telefonic. Dacă contactarea telefonică este nereușită datele vor fi șterse în termen de 3 luni. Dacă clientul confirmă în timpul apelului telefonic că ar dori să primească în continuare e-mailurile și înlătură cauza respingerii din sistemul său de poștă sau dacă furnizează o nouă adresă de e-mail, acesta va primi din nou e-mailurile până la revocare.
Datele persoanelor fizice preluate pentru comandă: nume, adresa de e-mail, adresa de expediere, detalii de facturare, număr de telefon pe baza contribuției voluntare, îndeplinirea comenzii, emiterea facturii La 8 ani de la emiterea facturii
fotografii, videoclipuri pe site-ul companiei despre participanții la cursuri, traininguri pe baza contribuțiilor voluntare, documentație, prezentarea activității către cei interesați până la retragerea contribuției individuale a participanților
mentorat cu clienții numiți de către sponsor – nume, adresă de e-mail, număr de telefon al participanților pe baza contribuților voluntare, păstrarea legăturii Durata contractului încheiat cu client și următorii 10 ani
numele participanților la traininguri/cursuri comunicare, pe baza contribuțiilor voluntare, la traininguri/cursuri 15 ani de la încheierea trainingului
numele antreprenorului, sediul, numărul legitimației individual de antreprenoriat, numărul contului bancar, adresa de e-mail, numărul de telefon intemeierea contractului, păstrarea legăturii în cazul unui contract-cadru, la 8 ani de la rezilierea acestuia sau, în cazul unui contract unic, a executării acestuia (păstrarea contabilității)
numele, adresa de e-mail, numărul de telefon al persoanei fizice reprezentând afiliatul intemeierea contractului, păstrarea legăturii în cazul unui contract cadru 3 luni de la rezilierea acestuia, în cazul unui contract unic 3 luni de la executarea acestuia.
antreprenor/administrator ca persoană fizică: nume, prenume, numele de naștere, data și locul nașterii, seria și numărul C.I., domiciliul, numele mamei, adresa de mail, număr de telefon intemeierea contractului, păstrarea legăturii în cazul unui contract-cadru, 8 ani de la rezilierea acestuia sau, în cazul unui contract unic, a executării acestuia (păstrarea contabilității)

Furnizarea datelor necesare pentru încheierea unui contract este o condiție a furnizării serviciului contractat cu Compania , în absența acestor informații sau în cazul solicitării ulterioare de anulare a acestora serviciul nu se poate furniza.

Furnizarea altor date este voluntară, iar retragerea consimțământului de la prelucrarea datelor nu are efect asupra prelucrării datelor anterioare.

III. Cercul Gestionarilor de date

La gestionarea datelor au dreptul administratorii/angajații companiei Business for Success Srl.

IV. PRELUCRAREA DE DATE, FURNIZAREA DE DATE

Compania furnizează datele necesare în următoarele situații:

Fan Courier Express Srl: datele de livrare în cazul unei comenzi de pe pagina web a companiei
Societatea, ca și gestionar de date, are angajat contabil pentru efectuarea situaților  contabile: Zsir Accoun Srl. (Cluj Napoca, str. Snagov, nr. 2, scr:1, ap.17, jud.Cluj, România)
Furnizorul sferei de date gestionate: Claus Web SRL (Grigore Ureche, 20, Satu Mare, 440108, România)

Responsabilul departamentului de marketing al companiei, și în acest caz, procesatorul de date este: Business for Success SRL.
Persoană de contact: Vincze Csilla.
E-mail: vinczecsilla28@gmail.com
Activități legate de gestionarea datelor: servicii de marketing, crearea și trimiterea de promoții, managementul relațiilor cu clienții.
Adresa procesorului de date: Luduș, str. Traian, nr. 20, jud. Mureș, România.

Sistemul CRM al întreprinderii este sistemul MiniCRM. Furnizor hosting și procesor de date este: MiniCRM Zrt.

Persoană de contact: Nagy Bettina.

Număr de telefon: +40 753 836 965

E-mail: bettina.saleh@minicrm.ro
Activitățile legate de gestionarea datelor: furnizarea de fond tehnic și altele (servicii de marketing sms, comerț electronic și managementul relațiilor cu clienții)

Adresa procesorului de date: 1075 Budapesta, str: Madách Imre, nr: 13-14, Hungary.

Locația procesării de date site-ul/adresa web exactă: https://www.minicrm.ro

Tehnologia utilizată pentru/în prelucrare a datelor: servicii rack, asigurare conexiune internet, asigurare electricitate.

 

Sistemul de logistica al cartilor cumparate de la pagina de web szabadcegvezeto.hu este Webshippy Magyarország Kft. Furnizor hosting și procesor de date este: Webshippy Magyarország Kft.

Persoană de contact: Fibiger László.

Număr de telefon: +36 30 716 6636

E-mail: f.laszlo@webshippy.com
Activitățile legate de gestionarea datelor: servicii de logistica si curierat

Adresa procesorului de date: 2151 Fót, 0221/12.

Locația procesării de date site-ul/adresa web exactă: https://www.app.webshippy.hu

 

Consultant de marketing și cercetător de piață pentru companie și în acest context procesor de date:

Persoană de contact:

Număr de telefon:

E-mail:

Activitățile legate de gestionare a datelor: servicii de marketing, sondaje, managementul relațiilor cu clienții.

Adresa procesorului de date:

Locația procesării de date site-ul/adresa web exactă:

Sistemul responsabil pentru emiterea de newsletter este SalesAutopilot.

Furnizor hosting și procesor de date este: E.N.S. Informatics and Systems Integration Ltd.

Persoană de contact:

Număr de telefon: +36 20 222 0011

E-mail: info@ens.hu

Activitățile legate de gestionare a datelor:

  • furnizarea de fond tehnic
  • altele (servicii de marketing sms, comerț electronic și managementul relațiilor cu clienții)

Adresa procesorului de date: 1106 Budapesta, str: Fehér, nr:10.

Locația procesării de date site-ul/adresa web exactă/: www.ens.hu

Tehnologia utilizată pentru prelucrare a datelor: Sistem informatic.

V. DREPTURILE PĂRȚILOR VIZATE PRIVIND GESTIONAREA DATELOR

Dreptul la informare: la cererea persoanei vizate, operatorul trebuie să furnizeze informații ușor de înțeles, limbă, limbaj simplu și ușor accesibile cu privire la aspectele esențiale ale gestionării datelor (cine, ce, cum, de la cine, cât timp).

Dreptul de acces: o persoană fizică poate solicita informații cu privire la datele sale dacă acestea sunt procesate și, în caz afirmativ, ce date sunt procesate.

Solicitarea rectificării datelor: persoana vizată poate indica faptul că datele prelucrate sunt inexacte și să solicite schimbarea acestora – controlorul este responsabil pentru acuratețea datelor și este recomandabil să fie verificată exactitatea acestora din când în când.

Dreptul de ștergere: Persoana vizată poate solicita oricând ștergerea datelor sale. În cazul în care operatorul de date a acordat terților acces la datele solicitate să fie șterse, acesta informează toate persoanele cărora le-a dezvăluit informațiile în cauză pentru a elimina orice legătură sau date personale stocate cu acestea.

Dreptul de a restricționa gestionarea datelor: în unele cazuri, o persoană implicată în prelucrarea datelor cu caracter personal poate solicita o restricție la prelucrarea datelor sale cu caracter personal – de exemplu, într-o situație neclară, de litigii sau când gestionarea datelor nu mai este necesară, dar persoana vizată dorește în continuare.

Dreptul la portabilitatea datelor: Persoana vizată poate solicita ca datele prelucrate despre el să fie furnizate într-un format structurat, utilizat pe scară largă, care poate fi citit automat (de ex. Doc, .pdf, etc.) și să aibă dreptul de a transfera aceste date către un alt operator de date, fără a fi împiedicat de operatorul de date original. Adică simplifică transferul de date pentru a transfera datele personale de la un operator la altul.

Dreptul de obiecție: Persoana vizată are dreptul să se opună în orice moment, din motive specifice situației sale, la prelucrarea datelor sale personale dintr-un motiv specific. Acest lucru se produce de obicei atunci când persoana vizată nu și-a dat consimțământul la prelucrarea datelor sale personale.

Dreptul de a retrage consimțământul: persoana vizată are dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea gestionării datelor bazate pe consimțământ înainte de retragere.

Persoana vizată poate solicita exercitarea drepturilor sale în scris prin intermediul unei declarații adresate operatorului în legătură cu prelucrarea datelor sale personale, prin poștă, e-mail sau web site, de preferință pe forumul prin care datele au fost transmise în mod legal către operator.

Dacă persoana vizată are o reclamație cu privire la prelucrarea datelor, vă recomandăm să contactați mai întâi operatorul (adică Societatea). Controlorul va avea 25 de zile calendaristice pentru a investiga și a răspunde la reclamație. Dacă vă mențineți în continuare plângerea, contactați instanța (instanța competentă a locului de reședință) sau Autoritatea națională pentru protecția datelor și libertatea informațiilor la:

adresă: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30
Sector 1, cod postal 010336
Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211
Fax: +40.318.059.602
E-mail: dpo@dataprotection.ro
URL www.dataprotection.ro

Acest regulament poate fi modificat de către societate, iar cel mai actual prospect este disponibil pe site-ul web al societății.