1. Ating obiectivele financiare ale companiei. 2. Am mare succes în găsirea și angajarea angajaților potriviți. 3. Există puțină concurență pe piața noastră. 4. Le-aș da subordonaților mei cel puțin 8 din 10 puncte. 5. În ceea ce privește ceea ce oferim clienților noștri, suntem cei mai buni din punct de vedere tehnic. 6. Verific regulat calitatea produselor/serviciilor noastre. 7. Folosim sondaje atunci când căutăm clienți/magazine mai noi. 8. Mă simt adesea vinovat că nu petrec mai mult timp cu familia mea. 9. Proprietarii și managerii ar prefera să ofere recompense neașteptate mai degrabă decât un sistem de recompense de rutină, pentru a menține angajații în așteptare. 10. Cred că oamenii pot fi ajutați. 11. Rentabilitatea noastră a arătat o tendință de scădere în ultimele douăsprezece luni. 12. Adesea, angajații nu înțeleg modul în care munca lor îi afectează pe alții din companie. 13. Nevoile continue ale clienților noștri sunt bine definite și pot fi folosite pentru a crește vânzările către aceștia. 14. Cumpărătorii se plâng adesea de erorile din facturile lor. 15. În mod normal, livrăm la timp clienților noștri și ceea ce primesc ei este mai bun decât se așteptau. 16. Folosesc reclamațiile clienților ca instrument în dezvoltarea companiei mele. 17. Ținem evidența clienților noi și știm cât de eficiente sunt activitățile noastre de publicitate. 18. Există factori de influență din afara companiei care necesită atenția mea imediată. 19. Este firesc ca subordonații și managerii să fie neîncrezători unul în celălalt. 20. Ceva lipsește din viața mea. 21. Avem de rezolvat probleme legate de fluxul de numerar. 22. Noii angajați ai companiei mele vor fi pregătiți rapid și în curând vor funcționa corespunzător în locurile lor de muncă. 23. Materialul nostru publicitar este eficient în extinderea rețelei (de magazine, clienți etc.). 24. Întotdeauna trebuie să aștept facturile restante. 25. Dacă aș avea echipamente mai bune, le-aș putea oferi clienților mei produse/servicii mai bune. 26. Subordonații mei știu că sunt buni, nu este nevoie să-i laud. 27. Avem un program eficient și dovedit pentru a construi noi vânzări. 28. Există mult stres în viața mea. 29. Ar fi doar o pierdere de timp să încercăm să determinăm și să măsurăm rezultatele obținute de fiecare angajat. 30. Cred că mai sunt și alte lucruri care ar trebui făcute în compania mea. 31. Ne aflăm într-o situație juridică care ne-ar putea cauza dificultăți financiare. 32. De multe ori mă trezesc rezolvând probleme pe care alții (manageri sau angajați) ar trebui să le abordeze. 33. Nu avem o comunicare regulată cu clienții noștri obișnuiți. 34. Compania mea are un rating de credit excelent. 35. Departamentul meu de vânzări se plânge adesea de livrări. 36. Compania mea nu are nevoie de „programe de corectare”. 37. Compania noastră apare într-o lumină pozitivă în articolele din ziare și reclamele independente. 38. Uneori îmi fac griji pentru sănătatea mea. 39. Munca în echipă inhibă creativitatea. 40. Am niște probleme în afacerea mea pe care nu le pot rezolva. 41. Datoriile companiei mele sunt sau pot fi o problemă. 42. Aș putea lucra mai mult în fiecare zi dacă nu aș fi întrerupt atât de des. 43. Facem publicitate specială care este disponibilă numai clienților noștri existenți. 44. Statele de plată sunt întotdeauna pregătite la timp. 45. Încă nu am instruit pe nimeni să se ocupe și să aibă grijă de zona de producție/servire așa cum o fac eu însumi. 46. Am creat și folosit o cutie de colectare pentru sugestiile personalului (sau alt sistem similar). 47. Am cel puțin un angajat al cărui singur post este să dezvolte noi piețe de afacere. 48. Sunt prea multe accidente/erori în viața mea. 49. Ar fi o bună politică de afaceri să eliminăm toate variantele de a ocoli drumul drept (simplificăm lucrurile) pentru a crește șansele de profit. 50. Aș dori să găsesc o procedură prin care să pot fi eficient. 51. Rentabilitatea companiei mele este în creștere pe termen lung. 52. În compania mea, comunicarea curge fluent, ajunge rapid la persoana potrivită și nu există neînțelegeri. 53. Vânzările medii per client sunt în creștere. 54. Plățile impozitelor sunt de obicei întârziate. 55. Calitatea serviciilor noastre se va deteriora semnificativ dacă eu părăsesc zona pentru o perioadă de timp. 56. Sistemul de instruire al personalului meu este continuu. 57. Nu avem așteptări mari de la campaniile noastre publicitare. 58. Am una sau mai multe probleme de sănătate. 59. Majoritatea oamenilor nu vor să muncească, lucrează doar din necesitate financiară. 60. Caut ajutor pentru a îmbunătăți condițiile. 61. Vânzările noastre au crescut în ultimii doi ani. 62. Am un sistem de recompense pentru angajații care au performanțe mai mari decât mă așteptam. 63. Pierdem clienți/magazine pentru că nu ne urmărim corect clienții actuali. 64. Primesc toate rapoartele financiare în scurt timp. 65. Personalul meu din producție este mândru să vadă că clienții sunt mulțumiți. 66. Am mai mulți angajați în pregătire momentan, pentru a putea ocupa poziții mai înalte decât poziția lor actuală. 67. Crearea de noi magazine/clienți nu este o parte esențială a planurilor noastre de vânzări. 68. Am luat uneori decizii sub influența altora pe care le-am regretat ulterior. 69. Extinderea nu este întotdeauna dorită. 70. Trebuie să schimb ceva, altfel lucrurile vor merge mai rău. 71. Există factori externi care amenință viabilitatea afacerii mele. 72. Uneori mă întreb cât de productivi sunt de fapt unii dintre angajații mei. 73. Avem o bază de date completă cu clienții noștri vechi și actuali. 74. Aș dori să primesc mai repede rapoartele financiare. 75. Adesea îmi este rușine și vreau să mă ascund atunci când angajații mei vorbesc cu clienții. 76. Ne descurcăm foarte bine fără nici un fel de pregătire a personalului. 77. Relațiile cu clienții (PR) sunt o parte esențială a marketingului nostru. 78. Uneori am perioade în care sunt anxios/anxioasă și deprimat(ă). 79. Majoritatea problemelor dintre oameni pot fi rezolvate prin comunicare. 80. Majoritatea lucrurilor despre care se spune că îi ajută pe oameni fac mai mult rău decât bine. 81. Supraviețuirea continuă a afacerii mele depinde de sprijin material extern (credit sau capital). 82. Am desenat grafice cu toți indicatorii statistici relevanți ai companiei mele. 83. Baza noastră de clienți este loială și în creștere. 84. Evidențele creanțelor înregistrate sunt complete și la zi. 85. În afacerea mea, finanțele, aprovizionarea, personalul, consumabilele etc. sunt bine coordonate. 86. Principiul controlului calității este aplicat în întreaga organizație. 87. Țin înregistrări separate ale tranzacțiilor noi și recurente. 88. Profiturile care provin din gestionarea afacerii mele depășesc cu mult dificultățile cu care mă confrunt. 89. Un lider bun nu poate ezita să sacrifice o singură persoană de dragul grupului. 90. Nimeni nu mi-ar putea da sfaturi care m-ar ajuta să-mi conduc afacerea mai bine. 91. Situația noastră financiară este mai bună decât era acum un an. 92. Spiritul de echipă din cadrul companiei este în general foarte bun. 93. Cel puțin 50% din cifra noastră de afaceri provine de la un singur client. 94. Știu unde se duc banii înainte să-i cheltuim. 95. Dacă aș face un sondaj în rândul clienților mei, cel puțin 90% dintre aceștia ar spune că sunt mulțumiți de ceea ce le-am furnizat. 96. Am statistici care măsoară eficacitatea controlului calității din cadrul companiei. 97. Noii clienți provin de la clienții noștri actuali care ne recomandă altora. 98. Altcineva/altceva este responsabil pentru starea actuală a companiei mele. 99. Un director bun ar prefera să câștige banii decât să ceară un împrumut. 100. Caut mereu modalități de a mă îmbunătăți pe mine și compania mea.