Cum poți să ieși din capcana „timp contra bani” a antreprenorilor din România?

Organizându-ți mai bine afacerea!

TRAININGUL BAZELE 1

La trainingul Bazele 1 vei învăța regulile de bază ale ”jocului de-a antreprenoriatul”

Te ajutăm să scapi de sarcinile zilnice care îți mănâncă timpul și îți fură energia.

Hai să vedem împreună cum poți avea mai mult succes în afaceri și să petreci mai mult timp cu familia și prietenii sau cu hobby-urile tale!

Trainingul Bazele 1, prezentat de însuși ”prietenul antreprenorilor”, Vincze Róbert, te ajută să ieși din cursa de șoareci în care se zbat 98% dintre antreprenori și să te ridici deasupra problemelor mărunte ale conducerii firmei, fără să pierzi controlul asupra lucrurilor.

Vă prezentăm programul și facem cunoștință. Vom parcurge apoi principiile, structura și sistemele în care lucrăm. Adică, gradul I este cel de bază.

Dacă vrei ca afacerea ta să aibă un viitor strălucit, atunci trebuie să găsești (cât mai repede!) răspuns la următoarele întrebări:

  • Îți dorești să devii un om de afaceri de succes sau să te îndrepți către faliment?
  • Anul acesta dorești să crești sau doar să supraviețuiești?
  • Crezi că pe tine te va afecta criza economică sau te va ocoli?
  • Vrei să-ți mărești profitul sau doar să te menții pe linia de plutire?

Ceea ce obțin absolvenții trainingului nostru este o organizație mai stabilă și mai transparentă. Unii dintre ei au ajuns deja la nivelul de a lucra numai câteva luni pe an și de a-și permite vacanțe de câte 6 luni. Cei mai mândri suntem însă atunci când ne sună partenerii lor și ne mulțumesc pentru că și-au primit înapoi soțul/soția!

Dacă vrei să te dezvolţi cu adevărat şi să te fereşti de soarta noilor afaceri, dintre care 90% eşuează, atunci trebuie să-ţi insuşesti aceste
INSTRUMENTE PRACTICE!

Viitorul companiei tale se scrie în câteva cuvinte-cheie

Iată câteva idei din tematica trainingului de două zile:

  • Cum să devii un lider adevărat?

    Un adevărat manager își face treaba și se asigură că angajații săi lucrează eficient și cu satisfacție

  • Ce înseamnă de fapt să-ți asumi responsabilitatea?

    Aici vei învăța cum să cultivi în angajații tăi simțul responsabilității și de ce este important acest lucru

  • Cum arată organizaţia ideală?

    După ce vei afla, vei compara această imagine ideală cu situaţia ta reală.

  • Principiile dezvoltării firmei

    Este oare necesar ca o firmă să crescă? Vei primi răspunsul la curs. Îţi voi arăta cât şi cum merită să te dezvolți şi care sunt opțiunile tale dacă în momentul de față eşti departe de acest obiectiv.

  • Secretele productivităţii

    Aproape în fiecare firmă există aşteptări nepotrivite de la angajaţi, în domeniul lor concret de activitate. Oare să aşteptăm de la angajaţii noştri să muncească mai mult sau să fie mai productivi? Te vei mira de răspuns.

  • Cum obţii angajaţi mai motivaţi şi mai productivi

    Oare e nevoie să recompensezi angajaţii separat, şi dacă da, atunci cum anume?

  • Schema organizaţională şi bazele organizării

    Există un sistem, care asigură îndeplinirea de către angajați doar a sarcnilor care generează venituri. Oare sunt încântați de ceea ce fac?

  • Secretele eficienţei personale

    Dacă n-ai timp nici să respiri şi nu reuşeşti să-ţi îndeplinești obiectivele pe care ți le-ai trasat atunci când ai înfiinţat firma, atunci strategiile pe care le vei învăţa aici pot fi de-a dreptul salvatoare.

  • Comunicare organizaţională internă

    Tu eşti mulţumit de modul în care se transmite informaţia în compania ta?

  • Principiile de viaţă ale antreprenorului de succes

    Vei înţelege în ce fel procedeele corecte şi curate sunt în corelaţie directă cu rezultatele, la fel cum cel mai scurt drum între două puncte este întotdeauna cel drept.

Rezultatul: mai mult timp liber, o viață lipsită de stres și o organizație mai transparentă! Cum este posibil așa ceva? Datorită faptului că instrumentele de management ale Seminar Consulting cresc veniturile companiilor și consolidează spiritul de echipă!

Unde și când?

Târgu Mureș, 9 – 10. octombrie 2020 (vineri-sâmbătă), 900-1800

Cât costă și cum să plătești?

Prețul trainingului „Bazele 1” este 4.300 de lei+TVA.

Această sumă poate fi redusă dacă aduci cu tine și câţiva colegi, pentru că atunci se aplică următoarele discounturi:

  • Pentru 2-3 persoane: 4.100 RON/pers. + TVA
  • Pentru 4-5 persoane: 4.000 RON/pers. + TVA
  • Pentru 6-7 persoane: 3.900 RON/pers. + TVA
  • Pentru 8-9 persoane: 3.800 RON/pers. + TVA
  • Peste 10 persoane: 3.700 RON/pers. + TVA
  • Preț pentru cei care repetă trainingul: 450 RON/pers. + TVA

Îţi poți rezerva locul dacă plătești taxa de participare cu cel puțin 10 zile înainte de data trainingului.

Garanție 100% banii înapoi!

Dacă vei fi nemulțumit de ceea ce ai învăţat, poți să ceri în scris restituirea taxei de participare, în termen de 5 zile de la încheierea trainingului, astfel încât nu riști nimic.

Condiții contractuale generale / Termeni și condiții

Pentru întrebări și probleme de discutat înainte de a face comanda, te rugăm să suni colega noastră la nr. de telefon 0743-012-529.

Înscrie-te aici și colega noastră va lua legătura cu tine!

Înregistrare

Data/locul prezentării

Alege

Date personale

Nume

Prenume

Nr. de telefon

E-mail

În total venim cu atâtea persoane la training

din care repeta cursul

Adresă de facturare

Numele firmei

Localitate

Stradă, nr. apartament

CUI/CNP

Plata

Prelucrare date cu caracter personal

Condițiile Generale Contractuale și Termenii și condițiile.
Primirea emailurilor cu scop de marketing (newsletter)
Andrea Nagy, proprietar, Lecomplet Proconsult Srl

Câștigul meu este reprezentat de cunoștințele și informațiile pe care le-am acumulat. Despre succesul meu voi putea vorbi atunci când voi putea aplica cele învățate și vor fi de folos. Totuși, schimbarea de perspectivă a fost foarte pozitivă. E ca și cum mi s-ar fi îndepărtat o cataractă de pe ochi.

B.J., administrator

Am acumulat o mulțime de idei și planuri, pe care dacă reușesc să le implementez în companie, va fi cu siguranță o dezvoltare semnificativă.

Attila Tőkés, Tőkés Attila I.I.

Am învățat reguli aplicabile atât în afaceri, cât și în viața personală. Doresc să le pun în aplicare cât mai curând posibil.

Zsolt Kovács, Optinet Romania Srl

Trainingul a evidențiat necesitatea de a reorganiza firma pe viitor, ceea ce va duce la creșterea ei.

Lóránd Rigán, administrator, Superscript Srl –D

Calea etică este cea mai bună pe termen lung.

Hunor Kovács, dezvoltator de software, Mutiny Studio Srl

Pentru mine, trainingul a fost un modelator de personalitate. Am învățat cum să-mi gestionez timpul și cum să abordez diferitele lucruri.  

István Bálint Vakarcs, proprietar-administrator, Natur Comodit Srl

După fiecare training vin acasă cu un feedback pozitiv, întotdeauna apare ceva care trebuie rezolvat și atunci abia aștept următoarea zi de lucru.

Sándor Pop, manager, Audio Orfeus Srl

Judec și planific în prealabil întâlnirile cu potențialii clienți. Mă străduiesc să pun în aplicare în cadrul întâlnirilor mele de afaceri ceea ce am învățat aici.

Cristina Oprea, director general, Tensor srl.

„Mi-a confirmat dorinta mea de a-mi respecta principiile personale.ˮ

Ramona Dobrilă, director economic, Adams Vision

„Aștept să fie organizare mult mai bună și să reduc rata de erori. De asemenea, mă aștept ca persoanele din echipa mea să se dezvolte personal și profesional.ˮ

Prundea Daniela, manager achiziții și logistică, Comgaby Moln SRL

„Cel mai mult mi-au plăcut informațiile despre ciclurile de activitate, despre sistemul de comunicare în cadrul echipei mele și despre comunicarea cu echipa mea. O să lucrez pentru a comunica o realitate comună.ˮ

Dorin Barz, director executiv, Bronto Comprod SRL

„Trainingul induce schimbări de comportament, organizare și gândire.ˮ

Călin Sandru, reprezentant vânzări, Next Industry SRL

„Schimbările vor începe în primul rând cu persoana mea și cu viața în familie. Cu siguranță vom participa și la alte traininguri.ˮ

Raluca Sarca, administrator, Next Industry SRL

Primele schimbări vor fi pe plan personal. În cadrul firmei vom încerca să facem schimbări în bine și cu siguranță vor oferi un feedback.ˮ

P.A., manager

„Mi-au plăcut foarte multe, începând de la modul de comunicare și până la implementarea directivelor și la delegarea sarcinilor mele.ˮ